مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 12:122022-05-19دانش

توسعه همکاری با نهادهای علمی و پژوهشی عضو فدراسیون روسیه


معاون آموزشی وزیر علوم بر آمادگی کشورمان در زمینه توسعه همکاری با نهادهای علمی و پژوهشی عضو فدراسیون روسیه تأکید کرد.

- به نقل از وزارت علوم، در دیدار سرگیی گریکف (Sergey Grekov) معاون نخست وزیر جمهوری باشقیرستان فدراسیون روسیه و هیئت همراه وی با دکتر عموعابدینی معاون آموزشی وزارت علوم، طرفین بر افزایش همکاری های علمی تاکید کردند.

در این دیدار که قائم مقام دانشگاه نفت و گاز اوفا (Ufa) و وابسته اقتصادی سفارت روسیه در تهران نیز حضور داشتند، معاون وزیر علوم با بیان تاریخچه ای از روابط علمی و فناوری ایران و روسیه، امکانات و توانمندی های دانشگاه ها، پارک های علم و فناوری و مؤسسات پژوهشی ایران را تشریح و بر آمادگی کشورمان در زمینه توسعه همکاری با نهادهای علمی و پژوهشی عضو فدراسیون روسیه تأکید کرد.

نماینده دانشگاه اوفا نیز بر آمادگی آن دانشگاه بزرگ برای توسعه همکاری ها به ویژه در زمینه نفت و گاز با دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی کشورمان تأکید کرد.

قاسم عموعابدینی معاون آموزشی وزارت علوم ضمن استقبال از موارد مطرح شده، از طرف مقابل درخواست کرد پیشنهادات اجرایی خود را در قالب تفاهم نامه و از طریق مجاری دیپلماتیک برای مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال کنند تا ضمن بررسی دقیق، همتای ایرانی برای افزایش هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری با نهادهای علمی و پژوهشی عضو فدراسیون روسیه

توسعه همکاری با نهادهای علمی و پژوهشی عضو فدراسیون روسیه