مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 02:572022-05-18سياسي

تدوین پیش نویس قانون بازی های رایانه ای


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، نشست مشترک مدیران معاونت نظارت و هدایت فرهنگی بنیاد ملی بازی های رایانه ای و معاونت مطالعات اجتماعی و فرهنگی مرکز پژوهش‎‎های مجلس شورای اسلامی با هدف بررسی خلاهای قانونی حوزه بازی های دیجیتال و ارائه راهکارهایی به منظور .

- در دیدار معاون نظارت و هدایت فرهنگی بنیاد ملی بازی های رایانه ای با معاون مطالعات اجتماعی و فرهنگی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی بر ضرورت همکاری برای تهیه پیش نویس قوانین و مقررات در حوزه بازی های دیجیتال تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، نشست مشترک مدیران معاونت نظارت و هدایت فرهنگی بنیاد ملی بازی های رایانه ای و معاونت مطالعات اجتماعی و فرهنگی مرکز پژوهش‎‎های مجلس شورای اسلامی با هدف بررسی خلاهای قانونی حوزه بازی های دیجیتال و ارائه راهکارهایی به منظور تسریع در تهیه پیش نویس لوایح مرتبط، برگزار شد.

در ابتدای این نشست، محمد صادق افراسیابی، عضو هیات مدیره و سرپرست معاونت نظارت و هدایت فرهنگی بنیاد ملی بازی های رایانه ای با تاکید بر ضرورت تقویت بازی های بومی از آماده سازی پیشنهادی برای همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه حمایت از بازی های بومی خبر داد و گفت: تقویت بازی های بومی در دستور کار کارگروه اقتصاد محتوا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین پیش نویس قانون بازی های رایانه ای

تدوین پیش نویس قانون بازی های رایانه ای