مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 01:372022-05-18سياسي

حجت الاسلام ذوالنوری: دولت سیزدهم سینه خود را برای رفع مشکلات کشور سپر کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری شب گذشته در همایش تخصصی گرامیداشت شهدای روحانی استان قم که در مدرسه فیضیه قم برگزار شد، با بیان اینکه قدرت نظامی ایران در هشت سال دفاع مقدس در مقایسه با دشمنان قابل توجه نبوده است، اظهار کرد: عوامل مختلفی از جمله ایمان و اعتقاد به آرمان و وجود رهبری امام خمینی(ره) موجب شد که رزمندگان ایران اسلامی بتوانند مقابل دشمن به پیروزی برسند.

وی از نقش روحانیون در دفاع مقدس یاد کرد و گفت: روحانیت در 60 عرصه مختلف به ایفای نقش پرداختند اما در فرصت امشب به علت فرصت محدود فقط هشت عرصه نقش آفرینی روحانیت را مورد بررسی قرار می دهیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نقش نخست روحانیت در جنگ، فرماندهی دفاع مقدس بود نقشی که بر عهده شخصیت هایی همانند امام خمینی(ره) بود وی از کلام محرک، مهیج و بسیج کننده به عنوان نقش روحانیت در جنگ یاد کرد و گفت: عشق به امام بود که موجب استمرار دفاع مقدس و پیروزی رزمندگان ایران شد.

ذوالنوری با بیان اینکه پشتیبانی از دفاع مقدس دیگر نقش روحانیون بوده است، تصریح کرد: تریبون های نماز جمعه، مراسم های تشییع جنازه، مساجد و حسینیه ها در اختیار روحانیت بود و مردم به روحانیت اعتماد ویژه داشتند و وقتی این قشر موضوع جهاد را مطرح می کرد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام ذوالنوری: دولت سیزدهم سینه خود را برای رفع مشکلات کشور سپر کرده است

حجت الاسلام ذوالنوری: دولت سیزدهم سینه خود را برای رفع مشکلات کشور سپر کرده است