مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 01:172022-05-18سياسي

آیت الله سعیدی: غیرمتخصصان نباید به تبیین فعالیت های اقتصادی دولت ورود کنند


امام جمعه قم با بیان اینکه فعالیت های دولت نباید شتاب زده تبیین شود، گفت: توضیح نادرست نتیجه عکس دارد بنابراین باید افرادی از طرف دولت برای مردم توضیح دهند و افراد غیر متخصص وارد این مسائل نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دویست و ششمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم به ریاست آیت الله سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم و با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استان شب گذشته در سالن همایش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.

آیت الله سعیدی در این نشست با اشاره به ضرورت توضیح و توجیه مردم برای اجرای طرح های اقتصادی دولت، گفت: افرادی که می خواهند توجیه کنند باید خودشان توجیه باشند و اگر در بین مردم چیزهایی را بگویند که آن طور که لازم است نتوانند از آن دفاع کنند در جامعه التهاب ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه در تبیین فعالیت های دولت نباید شتاب زده عمل کرد، گفت: بد توضیح دادن نتیجه کاملا عکس دارد بنابراین باید در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه و سایر تریبون ها افرادی از طرف دولت بیایند و برای مردم توضیح دهند و افراد غیر متخصص وارد این مسائل نشوند.

*با اصلاح یارانه ها درآمد دهک اول 80 درصد افزایش داشته است همچنین در این نشست محسن امیدیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم در رابطه با اصلاح یارانه های معیشتی ابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: غیرمتخصصان نباید به تبیین فعالیت های اقتصادی دولت ورود کنند

آیت الله سعیدی: غیرمتخصصان نباید به تبیین فعالیت های اقتصادی دولت ورود کنند