مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 23:472022-05-18سياسي

استاندار لرستان دستور داد: برگشت بودجه فرهنگی برخی دستگاه ها بررسی شود


استاندار لرستان با تاکید بر اینکه برگشت بودجه یک بی مسوولیتی است، گفت: چگونه این اعتبارات برگشت خورده است، در حالی که ما ظرفیت های خالی زیادی در استان داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار شامگاه چهارشنبه در دومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: موضوع اعتیاد مسئله ای نیست که یک دستگاه به تنهایی قادر به حل کردن مشکلات آن باشد، بنابراین باید از ظرفیت تمام دستگاه ها از جمله دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی، فنی و حرفه ای، کمیته امداد استفاده کرد.

وی در خصوص اظهار نظر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان مبنی بر برگشت یک درصد اعتبارات فرهنگی برخی دستگاه ها گفت: اگر این موضوع صحت داشته باشد قابل پذیرش نیست، این اعتبارات باید صرف آسیب های اجتماعی از جمله موضوع اعتیاد و معتادان متجاهر می شد.

استاندار لرستان خطاب به رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مطرح کرد: پیگیر این موضوع باشید که چرا این اعتبارات برگشت خورده است، برگشت این بودجه جزو نمره منفی مدیران محسوب می شود و به نظرم یک فاجعه است.

زیویار با تاکید بر اینکه برگشت بودجه یک بی مسوولیتی است، خاطرنشان کرد: چگونه این اعتبارات برگشت خورده است، در حالی که ما ظرفیت های خالی زیادی در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار لرستان دستور داد: برگشت بودجه فرهنگی برخی دستگاه ها بررسی شود

استاندار لرستان دستور داد: برگشت بودجه فرهنگی برخی دستگاه ها بررسی شود