مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 23:172022-05-18سياسي

لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جدید


رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل جدید بیین کنیم، در غیر اینصورت دشمن با تحریف هرآنچه میخواهد به جوانان ما القا می کند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام سیدضیاءالدین آقاجانپور شامگاه چهارشنبه در نشست بصیرتی خانواده های زیر مجموعه وزارت دفاع در زاهدان اظهار کرد: ماهیت نظام سلطه زورگویی است و ما نباید در مقابل این زورگویی سکوت کنیم بلکه باید به طور جدی مقثابله کنیم.

  رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی به اقتدار نظامی رسیده اما دیگر دشمن تهدید نظامی نمیکند چون میداند بازنده میدان نظامی است، از طریق جنگ نرم و رسانه ای در داخل خانه های ما نفوذ می کند.

  این مسؤول ادامه داد: وحدت ملت ایران سبب یاس و ناامیدی دشمنان می شود، هر کجا متفرق شدیم شکست خوردیم.

وی با تاکید بر حفظ بصیرت و هوشیاری آحاد جامعه، گفت: دشمن همیشه دشمن است نباید فریب لبخند او را بخوریم، طرح ها و نقشه های دشمن هر لحظه  در حال تغییر است.

حجت الاسلام آقاجانپور با بیان اینکه در کنار اقتدار نظامی باید اقتدار درونی داشته باشیم که این مهم با وحدت و یکپاچگی محقق می شود، افزود: باید ایمان خود را محکم کنیم ایمان به حرف نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جدید

لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جدید