مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 23:172022-05-18سياسي

هم افزایی ظرفیت های ایران و آمریکای لاتین به رشداقتصادی می انجامد


رییس جمهور با ابراز خرسندی از نتایج برگزاری کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و کوبا گفت که گسترش مناسبات با منطقه آمریکای لاتین برای ایران اهمیت بسیار زیادی دارد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رییسی در دیدار ریکاردو کاپریساس معاون نخست وزیر کوبا روابط تهران – هاوانا را راهبردی توصیف کرد و گفت: باید از ظرفیت های متعدد و متنوع موجود در دو کشور برای توسعه همکاری ها در عرصه های تجاری، اقتصادی، کشاورزی، بهداشتی و درمانی بهره گرفت.

رییس جمهور تاکید کرد: مناسبات مثبت و سازنده دوجانبه ایران و کوبا می تواند به عرصه تعاملات بین المللی دو کشور نیز تعمیم یابد.

رییسی با ابراز خرسندی از نتایج برگزاری نشست کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و کوبا افزود: همکاری های سازنده دو کشور در زمینه مسائل بهداشتی و سلامت ظرفیت گسترش بسیاری دارد و ایران و کوبا با اتکا به توان داخلی می توانند در حوزه های گوناگون و تولید محصولات استراتژیک به خودکفایی برسند.

رییس جمهور با اشاره به زمینه ها و ظرفیت های همکاری ایران با کشورهای منطقه آمریکای لاتین خاطرنشان کرد: هم افزایی این ظرفیت ها به رشد اقتصادی طرفین می انجامد و بنای جمهوری اسلامی ایران توسعه روابط با کشورهای مستقل و مقاوم در برابر زیاده خواهی های نظام ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی ظرفیت های ایران و آمریکای لاتین به رشداقتصادی می انجامد

هم افزایی ظرفیت های ایران و آمریکای لاتین به رشداقتصادی می انجامد