مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 16:322022-05-18اجتماعي

صندوق ذخیره فرهنگیان باید در خدمت آموزش و پرورش باشد


صندوق ذخیره فرهنگیان باید دارای حاکمیت شرکتی و در خدمت آموزش وپرورش باشد.

- به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، عصر امروز یوسف نوری در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان که در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهار کرد: از همه کسانی که در صندوق ذخیره فرهنگیان در سال های اخیر فعالیت داشتند و زحمت کشیدند، تشکر می کنم.

وی افزود: در هرزمانی که حکمرانی شایسته محقق نشود یک مجموعه ممکن است دچار انحراف شود چنان که صندوق ذخیره فرهنگیان با چنین مشکلی مواجه شد، لذا برای حکمرانی شایسته باید سه ویژگی؛ قانونمندی، عدالت محوری و برنامه راهبردی وجود داشته باشد.

نوری از تدوین آیین نامه جدید صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد و تصریح کرد: اگر برنامه راهبردی در صندوق وجود داشته باشد، هلدینگ های زیرمجموعه نیز دارای برنامه خواهند بود.

وی بر ضرورت داشتن برنامه های راهبردی تأکید کرد و افزود: صندوق ذخیره فرهنگیان باید دارای حاکمیت شرکتی باشد و در خدمت آموزش وپرورش باشد، لذا نوع حاکمیت صندوق باید از نوع حاکمیت شرکتی باشد.

وزیر آموزش وپرورش بر تبدیل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان به یک مؤسسه پیشرفته تأکید و عنوان کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان با حاکمیت شرکتی می تواند سودآور باشد و در این صورت است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق ذخیره فرهنگیان باید در خدمت آموزش و پرورش باشد

صندوق ذخیره فرهنگیان باید در خدمت آموزش و پرورش باشد