مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 16:122022-05-18سياسي

روحانیت ازمجتهد تراز اول تاطلبه پایه اول در دفاع مقدس حضور داشتند


رییس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) گفت: افتخار روحانیت این است که از مجتهد تراز اول تا طلبه پایه اول در جبهه های دفاع مقدس حضور داشتند.

- ، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی ظهر چهارشنبه در نشست کنگره 4000 شهید روحانی با عنوان دفاع از اسلام ناب محمدی و حاکمیت ارزش ها که در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) قم برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بر گرفته از مبانی قرآنی و دینی است و میدان دار اصلی این عرصه نیز روحانیت بوده که رهبری آن برعهده امام خمینی (ره) بوده است.

رییس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) با اشاره به نقش آفرینی روحانیت و عالمان دین در برهه های مختلف بیان داشت: تاریخ پر از مواردی است که نشان می دهد روحانیت در دفاع از دین و اسلام حضور خونینی داشته است.

آیت الله فاضل لنکرانی افزود: امام راحل در راستای پیروزی انقلاب اسلامی اولین نفر بود که خود را برای شهادت آماده کرده بود و اراده ایشان برای از میان برداشتن طاغوت استوار بود.

وی افزود: تمام اقدامات امام راحل و شهدای روحانیت در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای باقی ماندن دین در کشور بوده است و آنان در این مسیر جانفشانی کردند.

رییس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) افزود: مقایسه زمان فعلی با دوران طاغوت خیانت بزرگی است، ما امروز از نعمت حکومت اسلامی برخوردار هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیت ازمجتهد تراز اول تاطلبه پایه اول در دفاع مقدس حضور داشتند

روحانیت ازمجتهد تراز اول تاطلبه پایه اول در دفاع مقدس حضور داشتند