مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 16:072022-05-18سياسي

افشای حقوق بشر آمریکایی در دستور کار قرار گیرد


مشاور رییس دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب گفت: افشای حقوق بشر آمریکایی به عنوان اقدامی سیستماتیک باید در دستور کار قرار گیرد.

- ، محسن پاک آیین ظهر چهارشنبه در هشتمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب در عسلویه اظهار داشت: افشای حقوق بشر آمریکایی به عنوان اقدامی سیستماتیک باید در دستور کار قرار گیرد.

مشاور رییس دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب افزود: هدف رهبر معظم انقلاب از طرح حقوق بشر آمریکایی یک نگاه راهبردی همراه با آینده نگری است که در این آینده استکبار تضعیف و در مسیر افول قرار گیرد و انسان و در کنار آن اسلام، تمدن و ایدئولوژی انسان ساز اسلامی رشد کند.

وی با اشاره به اینکه افشای حقوق بشر آمریکایی افشای جنایت های آنها در افغانستان، یمن و راه انداختن جنگ در کشوری مانند لیبی که نمونه بارز نقض حقوق بشر در جهان است ادامه داد: وقایع زندان هایی مانند بگرام افغانستان، عراق و کوبا رخ داده نشان دهنده حقوق بشر آمریکایی است تا آمریکا در مسیر افول قرار گیرد.

پاک آیین ادامه داد: این افول به معنی سقوط نیست و برخی خرده نگیرند که آمریکا هنوز قدرت برتر جهان است چراکه آنها 20 سال پیش به راحتی افکار عمومی دنیا را قانع و به افغانستان حمله کردند وی امروز در جریان جنگ اوکراین، آمریکا در سازمان ملل و قطعنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای حقوق بشر آمریکایی در دستور کار قرار گیرد

افشای حقوق بشر آمریکایی در دستور کار قرار گیرد