مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 16:022022-05-18سياسي

اتاق فکر آمریکایی پیوسته در حال برنامه ریزی علیه ملت ایران است


اتاق فکر آمریکایی پیوسته در حال برنامه ریزی علیه ملت ایران است اما مردم ایران نباید فریب ظاهرسازی آمریکا را بخورند.

- ، حجت الاسلام محمد مصدق ظهر چهارشنبه در هشتمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر انقلاب اسلامی در عسلویه، با اشاره به اینک یکی از مصادیق مهم حقوق بشر آمریکایی را ترور شهید حاج قاسم سلیمانی است اظهار داشت: همه حقوق دان های آزاده عالم نیز دلایل مطرح شده از سوی آمریکا برای توجیه این جنایت را رد کرده و آنها را غیر قانونی دانسته اند.

معاون اول قوه قضاییه افزود: جنایت آمریکا در ترور شهید سلیمانی و فرمانده رسمی یک نیروی نظامی کشور عراق چنان روشن است که حتی کسانی که تخصص اصلی آنها حقوق بین المللی نیست نیز به روشنی متوجه ابعاد غیر قانونی آن می شوند و لازم است همایش های حقوقی بین المللی برای تشریح قباحت این اقدام آمریکا تشکیل شود.

وی با اشاره به تشکیل 2 پرونده قضایی برای عاملان ترور سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: جمهوری اسلامی در ترور سردار قاسم سلیمانی 2 پرونده حقوقی و کیفری تشکیل داده است.

وی گفت: در ترور سردار حاج قاسم سلیمانی، جرم علیه امنیت کشور جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است و در این زمینه تعقیب پرونده در دستور کار قوه قضاییه قرار گرفته و در حال تکمیل شدن است و همه حقوقدانان در این زمینه متفق هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق فکر آمریکایی پیوسته در حال برنامه ریزی علیه ملت ایران است

اتاق فکر آمریکایی پیوسته در حال برنامه ریزی علیه ملت ایران است