مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 15:522022-05-18سياسي

سرلوحه دولت سیزدهم گفتگوی صادقانه با مردم است


در تمامی ادارات و سطوح دولت رویکرد گفتگوی صادقانه باید سرلوحه قرار بگیرد.

- ، سپهر خلجی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان فارس با اشاره به شرایط رسانه و جایگاه کنش گری در این حوزه اظهار کرد: کنش گری در حوزه رسانه تغییرات اساسی طی چند دهه اخیر داشته و در این فضا، با کثرت روایت ها مواجه می شویم.

وی با بیان اینکه امروزه در نبرد روایت ها قرار گرفته ایم، تاکید کرد: باید بدانیم که صحنه را بشناسیم و نقش خود را به درستی ایفا کنیم.

در این صحنه، اصل و متن واقعه شاید تحریف نشود اما تحلیل و روایت وارونه از آنچه اتفاق افتاده گفته می شود و می تواند جایگاه حق و باطل تغییر پیدا کند.

عضو شورای اطلاع رسانی دولت، تکرار مکرر روایت های تحریف شده امروزه مشاهده می شود، گفت: روایتی پیروز خواهد بود که راوی، غلبه را در صحنه حفظ کند.

وی اساس پیدایش صنعتی مثل هالیوود، را روایت چهره ابر قدرتی آمریکا و سبک زندگی غربی دانست و اظهار کرد: این رسانه ها چهره ای شکست ناپذیر از نیروی نظامی آمریکا را ترسیم می کند و در ذهن افراد نیروی آمریکا به عنوان شکست ناپذیر تلقی می شود اما واقعیت آن است که جوانان نظامی ما گریه آمریکایی ها را در خلیج فارس در می آورند و تمام تلاش های هالیوود کرده بود برای صحنه به باد دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلوحه دولت سیزدهم گفتگوی صادقانه با مردم است

سرلوحه دولت سیزدهم گفتگوی صادقانه با مردم است