مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 11:372022-05-18دانش

زمان بندی مراحل اعلام نتیجه آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد


آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 کشور از امروز چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه آغاز شده و فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی در هفته اول شهریور ماه اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 کشور از امروز چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه آغاز شده و در روزهای پنجشنبه 29 اردیبهشت ماه و جمعه 30 اردیبهشت ماه سال 1401 نیز ادامه دارد.

* زمان اعلام نتیجه اولیه پس از برگزاری آزمون و تصحیح اوراق، نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه تمام داوطلبان شرکت کننده در آزمون اواخر خرداد ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود.

* نحوه و زمان انتخاب رشته آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می شوند علاوه بر مشاهده کارنامه، ضرورت دارد بر اساس برنامه زمانی که در اوایل تیر ماه اعلام می شود نسبت به مشاهده و دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 اقدام و پس از مطالعه دقیق آن، نسبت به انتخاب حداکثر 100 کد رشته محل از میان کد رشته امتحانی مجاز یا دوره های مجاز به انتخاب رشته اقدام و نسبت به ثبت کد رشته محل های انتخابی به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان بندی مراحل اعلام نتیجه آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد

زمان بندی مراحل اعلام نتیجه آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد