مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 10:472022-05-18دانش

تعداد مدارس علمیه خواهران افزایش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، راضیه میرعلی ملک وضعیت آموزشی سطوح 3 و 4 حوزه های علمیه خواهران را تشریح کرد و اظهار داشت: دروس سطح 3 در کل کشور و در بیش از 70 مدرسه در حال اجرا است که در این سطح طلاب در 14 رشته مشغول به تحصیل می شوند و اجرای این رشته .

- سرپرست اداره کل تحصیلات تکمیلی حوزه های علمیه خواهران از افزایش تعداد مدارس علمیه خواهران سطح 3 و 4 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، راضیه میرعلی ملک وضعیت آموزشی سطوح 3 و 4 حوزه های علمیه خواهران را تشریح کرد و اظهار داشت: دروس سطح 3 در کل کشور و در بیش از 70 مدرسه در حال اجرا است که در این سطح طلاب در 14 رشته مشغول به تحصیل می شوند و اجرای این رشته ها به فراخور نیازسنجی منطقه ای، در استان ها متفاوت است.

وی تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول، تاریخ اسلام، کلام اسلامی، کلام با گرایش های امامت، مهدویت، فلسفه اسلامی، مدرسی ادبیات عربی، اخلاق و تربیت اسلامی، مطالعات اسلامی زنان، مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی، تربیت دینی کودک و نوجوان، علوم و معارف حدیث شیعه و مدیریت آموزشی را 14 رشته سطح 3 برشمرد.

سرپرست اداره کل تحصیلات تکمیلی حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه دروس سطح 4 حوزه های علمیه خواهران نیز با توجه به استاندارد های مورد نیاز فقط در 11 استان اجرایی شده و در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد مدارس علمیه خواهران افزایش می یابد

تعداد مدارس علمیه خواهران افزایش می یابد