مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-05-18دانش

درخشش تیم ریاضی دانشجویی دانشگاه شیراز در مسابقات ریاضی کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، در مراسم اختتامیه چهل وچهارمین دوره ی مسابقات ریاضی دانشجویی کشور که ازسوی انجمن ریاضی ایران و به میزبانی دانشگاه الزهرا برگزار شد، - تیم ریاضی دانشجویی دانشگاه شیراز در چهل وچهارمین دوره ی مسابقات ریاضی دانشجویی کشور موفق به کسب رتبه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، در مراسم اختتامیه چهل وچهارمین دوره ی مسابقات ریاضی دانشجویی کشور که ازسوی انجمن ریاضی ایران و به میزبانی دانشگاه الزهرا برگزار شد، از برگزیدگان و مدال آوران این دوره از مسابقات، در 4بخش دانشجویان کارشناسی، دانش آموختگان، نتایج تیمی و تیمی مستمر تقدیر شد که در این میان، تیم دانشگاه شیراز به سرپرستی بهمن احمدی ، عضو هیئت علمی دانشکده علوم دانشگاه موفق به کسب رتبه ی سوم این دوره از مسابقات شد.

دانشجویان کارشناسی بخش ریاضی دانشگاه شیراز: مریم انوری پور و زهرا رحیمی، بهنام باغبان پور، امیرحسین دالوند و مسعود میرزایی، اعضای تیم دانشگاه شیراز در چهل وچهارمین دوره ی مسابقات ریاضی دانشجویی کشور بودند.

امیرحسین دالوند، موفق به کسب مدال نقره، بهنامرباغبان پور موفق به کسب یک مدال برنز و زهرا رحیمی برنده ی دیپلم افتخار این دوره از مسابقات بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش تیم ریاضی دانشجویی دانشگاه شیراز در مسابقات ریاضی کشور

درخشش تیم ریاضی دانشجویی دانشگاه شیراز در مسابقات ریاضی کشور