مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 12:222022-05-16سياسي

آزمون کارشناسی ارشد 1401؛ گذر از امواج حاشیه ها تا ساحل آرامش حوزه امتحانی


داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 پس از اینکه از حاشیه های درگیری با تعویق آزمون عبور کردند حالا در ایستگاه آزمون قرار گرفته اند.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس؛ براساس اعلام قبلی سازمان سنجش آموزش کشور، زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 در روزهای 28، 29 و 30 اردیبهشت ماه اعلام شده بود، چندی پیش بیشتر از ده هزار نفر از داوطلبان این آزمون با ثبت مطالبه ای در سامانه فارس من، خواستار تعویق زمان آزمون شدند.

این داوطلبان حتی در نامه به رییس جمهور، وزیر بهداشت، وزیر علوم، معاون وزیر کشور و رییس کمیته اجتماعی و امنیتی و انتظامی ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز خواسته خود را مطرح کردند و هشت دلیل را هم برای این خواسته عنوان کردند.

از مهم ترین دلایل داوطلبان خواستار تعویق زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد این بود که حداقل فاصله یکساله بین دو آزمون متوالی از مصوبات شورای انقلاب فرهنگی است ولی برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته امسال این فاصله به ده ماه کاهش یافته است، این مسأله به دیوان عدالت اداری هم کشیده شد به طوریکه صبح روز یکشنبه چهارم اردیبهشت ماه این داوطلبان با در دست داشتن پلاکاردهایی در مقابل ساختمان دیوان عدالت اداری تهران تجمع کرده و خواسته خود را از دیوان عدالت اداری مطالبه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون کارشناسی ارشد 1401؛ گذر از امواج حاشیه ها تا ساحل آرامش حوزه امتحانی

آزمون کارشناسی ارشد 1401؛ گذر از امواج حاشیه ها تا ساحل آرامش حوزه امتحانی