مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 12:172022-05-16سياسي

رای شهادت شهید «محمد محمدی» در کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر صادر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، پس از گذشت بیش از 18 ماه، 25 اردیبهشت در جلسه کمیته احراز شهادت و جانبازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، رای شهادت شهید محمد محمدی با حضور نمایندگان بنیاد شهید، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، و ستاد امر به معروف و نهی از منکر صادر شد.

بسیجی شهید محمد محمدی شامگاه 27 مهر سال 99، در مقابله با اراذل و اوباش منطقه تهرانپارس به خاطر جلوگیری از مزاحمت برای نوامیس مردم، در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر با ضرب چاقو به پهلو به بیمارستان منتقل شده و به دلیل شدت جراحات به شهادت رسید.

در این جلسه جعفر صادق منش قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به شرح واقعه شهادت شهید محمدی پرداخت و اظهار کرد: نزدیک دوسال پیش اراذل و اوباش محله تهرانپارس با بهانه پارک خودرو به یک خانم فحاشی کرده و فضا را متشنج می کنند، که در همین راستا شهید محمدی برای آرام کردن فضا به آن ها تذکر می دهد، اما اراذل با وی درگیر شده و با چاقو ضرباتی را به قلب و پهلوی شهید محمدی وارد می کنند که موجب زخمی شدن او می شود، که این بسیجی به خاطر شدت جراحات در بیمارستان به شهادت می رسد.

وی به پیگیری روند در ستاد امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود: ستاد امر به معروف بنابر وظیفه خود طبق ماده 15 قانون حمایت از آمران به معرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای شهادت شهید «محمد محمدی» در کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر صادر شد

رای شهادت شهید «محمد محمدی» در کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر صادر شد