مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 12:172022-05-16سياسي

رای شهادت شهید «محمد محمدی» در کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر صادر شد


پس از گذشت بیش از 18 ماه از شهادت شهید محمد محمدی، کمیته احراز شهادت و جانبازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر رای شهادت را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، پس از گذشت بیش از 18 ماه، 25 اردیبهشت در جلسه کمیته احراز شهادت و جانبازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، رای شهادت شهید محمد محمدی با حضور نمایندگان بنیاد شهید، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، و ستاد امر به معروف و نهی از منکر صادر شد.

بسیجی شهید محمد محمدی شامگاه 27 مهر سال 99، در مقابله با اراذل و اوباش منطقه تهرانپارس به خاطر جلوگیری از مزاحمت برای نوامیس مردم، در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر با ضرب چاقو به پهلو به بیمارستان منتقل شده و به دلیل شدت جراحات به شهادت رسید.

در این جلسه جعفر صادق منش قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به شرح واقعه شهادت شهید محمدی پرداخت و اظهار کرد: نزدیک دوسال پیش اراذل و اوباش محله تهرانپارس با بهانه پارک خودرو به یک خانم فحاشی کرده و فضا را متشنج می کنند، که در همین راستا شهید محمدی برای آرام کردن فضا به آن ها تذکر می دهد، اما اراذل با وی درگیر شده و با چاقو ضرباتی را به قلب و پهلوی شهید محمدی وارد می کنند که موجب زخمی شدن او می شود، که این بسیجی به خاطر شدت جراحات در بیمارستان به شهادت می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای شهادت شهید «محمد محمدی» در کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر صادر شد

رای شهادت شهید «محمد محمدی» در کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر صادر شد