مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 12:122022-05-16سياسي

اعزام بیش از 39 هزار زائر از 17 فرودگاه کشور به عربستان


پرواز های اعزامی در 26 روز و پرواز های برگشت در 17 روز، که آخرین پرواز برگشتی در تاریخ هفتم مرداد خواهد بود.

- مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: 39 هزار و 620 زائر خانه خدا از 17 فرودگاه کشور به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران؛ به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ غلامرضا رستمیان افزود: درحال حاضر 16 فرودگاه به صورت قطعی در خصوص اعزام زائر به عربستان انتخاب شده و یک فرودگاه نیز در روز های آینده تعیین تکلیف و انتخاب خواهد شد.

وی با اشاره به فرودگاه های اعزام کننده حجاج گفت: فرودگاه های امام خمینی، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، بندرعباس، بوشهر، بیرجند، تبریز، زاهدان، ساری، شیراز، کرمان، گرگان، مشهد و یزد آماده اعزام و پذیرش زائران خانه خدا به عربستان هستند و فرودگاه همدان در روز های آتی تعیین تکلیف خواهد شد.

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه نخستین پرواز ها به عربستان، هجدهم خرداد خواهد بود، گفت: دو پرواز خدمه و عوامل پروازی سازمان حج و زیارت آغاز کننده اعزام ها هستند و زائران نیز از 22 خرداد اعزام می شوند.

رستمیان با بیان اینکه 158 پرواز برای اعزام زائران در ایام حج در نظر گرفته شده است، افزود: آخرین پرواز از پرواز های اعزامی به عربستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام بیش از 39 هزار زائر از 17 فرودگاه کشور به عربستان

اعزام بیش از 39 هزار زائر از 17 فرودگاه کشور به عربستان