مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 12:072022-05-16سياسي

مختارپور: گفتار و نوشتار استاد فاطمی نیا سرشار از جاذبه معارف خداشناسی بود


رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در پیامی درگذشت آیت الله سیدعبدالله فاطمی نیا را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علیرضا مختارپور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در پیامی درگذشت آیت الله سیدعبدالله فاطمی نیا را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: انّا لله و انّا الیه راجعون دوچشم من چو جیحون شد ز گریه  که آن گوهر در این دریا کجا شد؟ شاید یکی از بزرگ ترین خسران های نسل فعلی، رحلت اوتاد و ارکان معارف الهی است که یکی پس از دیگری، به دیار دوست مهاجرت می کنند و ما کوته دستان را با حسرت فقدان دستگیری و هدایت آن آسمانی مردان، در این جهان همه شور و همه شر، تنها می گذارند.

حضرت آیت الله سیدعبدالله فاطمی نیا در تمامی دوران عمر با برکت خویش به عنوان نماد برجسته ای از عالِم ربّانی، متخلّق به اخلاق الهی، کتاب شناس برجسته و دوستدار همه انسان ها و منادی وحدت میان ارواح تمامی بندگان خدا شناخته شد.

هیچ مجلس و محفل و گفتار و نوشتاری از ایشان دیده و شنیده نشد مگر آنکه سرشار بود از جاذبه معارف خداشناسی و ارجاع به آثار مکتوب عالمان و متفکران و شاعران و بزرگان علوم دینی.

همواره ناصح مشفق همه شنوندگان و بینندگان و مراجعان بود و ترجیع بند همه خدمات علمی و تبلیغی آن مرد الهی، دعوت به اغتنام فرصت و توصیه به بهره گیری از برکات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مختارپور: گفتار و نوشتار استاد فاطمی نیا سرشار از جاذبه معارف خداشناسی بود

مختارپور: گفتار و نوشتار استاد فاطمی نیا سرشار از جاذبه معارف خداشناسی بود