مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 12:022022-05-16بين الملل

مسکو: 104 مرکز تجهیزات نظامی اوکراین تخریب شد


وزارت دفاع روسیه می گوید که در جریان عملیات شبانه نیروهای نظامی روس، 104 مرکز تجمع نیروی انسانی و تجهیزات نظامی اوکراین هدف قرار گرفته و تخریب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه امروز (دوشنبه) اعلام کرد که نیروهای مسلح روسیه در جریان عملیات شبانه خود سه مقر فرماندهی و 104 مرکز تجمع نیروی انسانی و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین را مورد اصابت قرار دادند.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی تاس، سخنگوی وزارت دفاع روسیه در این خصوص اعلام کرد: نیروهای عملیاتی و تاکتیکی و یگان هوابرد ارتش روسیه، سه مقر فرماندهی، 104 مرکز تجمع نیروی انسانی و تجهیزات نظامی و دو انبار سوخت اوکراین را هدف قرار دادند و نیروی دفاع هوایی روسیه نیز یک فروند جنگنده سوخو-24 اوکراین را در منطقه زمینوی ساقط کرد .

بر اساس این گزارش، سامانه دفاع هوایی فدراسیون روسیه دو جنگنده سوخو-25 اوکراین را در منطقه نیکلایف و ولیکا کامیشواخی سرنگون کرد.

سامانه های پدافند هوایی روسیه نیز 10 پهپاد اوکراینی را در منطقه دونتسک تخریب کرد که شامل جنگنده توپولوف تو-143 نیز می شد.

بر اساس گزارش وزارت دفاع روسیه، از آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین، نیروهای مسلح روسیه،168 هواپیما،889 پهپاد، سه هزار و 108 تانک و خودروی زرهی نیروهای مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: 104 مرکز تجهیزات نظامی اوکراین تخریب شد

مسکو: 104 مرکز تجهیزات نظامی اوکراین تخریب شد