مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:072022-01-29سياسي

پرونده 1000 کنکوری دارای شبهه حل شد/ انحلال سامانه ثبت گزارش تخلفات مردمی کنکوری ها


رییس سازمان سنجش آموزش کشور از حل 1000 پرونده دارای شبهه کنکوری ها خبر داد و گفت: تعداد این پرونده ها 2700 مورد بود و سازمان سنجش آموزش کشور پرونده هایی که در هیئت بدوی قرار داشتند را بررسی و حل کردیم.

- رییس سازمان سنجش آموزش کشور از حل 1000 پرونده دارای شبهه کنکوری ها خبر داد و گفت: تعداد این پرونده ها 2700 مورد بود و سازمان سنجش آموزش کشور پرونده هایی که در هیئت بدوی قرار داشتند را بررسی و حل کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالرسول پورعباس در نشست خبری امروز ضمن بیان این مطلب در پاسخ به سئوال ایسنا درباره آخرین وضعیت پرونده های داوطلبان دارای شبهه کنکور گفت: متأسفانه در شروع کار بنده در سازمان سنجش در این خصوص در برابر هجمه وسیعی از اعتراضات داوطلبان قرار گرفتم و همان روز اول حضورم در سازمان شاهد برگزاری تجمعاتی بودم که البته در روزهای دیگر نیز این تجمعات ادامه داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: در ابتدا به من گفته شد که 850 پرونده دارای شبهه کنکوری در سازمان سنجش وجود دارد که البته این آمار بعدها 1200، 1800 و نهایتا 2700 پرونده عنوان شد.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تأکید بر اینکه در پرونده کنکوری های دارای شبهه بی تدبیری هایی از سوی سازمان سنجش و همچنین تصمیمات وزارتی صورت گرفته بود، گفت: قانون تخلفات کنکور در دوره قبلی ریاست بنده در سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده 1000 کنکوری دارای شبهه حل شد/ انحلال سامانه ثبت گزارش تخلفات مردمی کنکوری ها

پرونده 1000 کنکوری دارای شبهه حل شد/ انحلال سامانه ثبت گزارش تخلفات مردمی کنکوری ها