مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:072022-01-29سياسي

دهه فجر 6000 واحد مسکونی در کرمانشاه کلنگ زنی می شود  


معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از کلنگ زنی شش هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در کرمانشاه در دهه مبارک فجر خبر داد.

- منوچهر فخری، امروز(9 بهمن) در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، با اشاره به در پیش بودن دهه مبارکه فجر، اظهار کرد: در این ایام برنامه های مختلفی از سوی دستگاه های اجرایی استان اجرا می شود.

وی ادامه داد: یکی از برنامه هایی که در این هفته اجرا خواهد شد، افتتاح و کلنگ زنی تعدادی از پروژه های عمرانی و اقتصادی است که می تواند به اشتغال استان کمک کند، بویژه در شرایط کنونی که اشتغال مهمترین بحت کشور و خصوصا در کرمانشاه است.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه افزود: طبق برآورده های انجام شده پروژه های اقتصادی استان که طی دهه فجر کلنگ زنی می شود حدود سه هزار نفر اشتغالزایی دارد که این میزان را در پروژه های عمرانی هم خواهیم داشت.

وی یکی از پروژه های مهمی که در دهه فجر امسال کلنگ زنی می شود را آغاز طرح نهضت ملی مسکن عنوان کرد و گفت: در این دهه حدود شش هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در منطقه دولت آباد کرمانشاه کلنگ زنی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر 6000 واحد مسکونی در کرمانشاه کلنگ زنی می شود  

دهه فجر 6000 واحد مسکونی در کرمانشاه کلنگ زنی می شود