مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:572022-01-29سياسي

سفرهای استانی موقتا انجام نمی شود/ مسابقه ایران و امارات؛ بدون تماشاگر


در راستای عمل به شیوه نامه های بهداشتی تا اطلاع بعدی سفرهای استانی انجام نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور امروز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید بر ضرورت رعایت دقیق تر دستورالعمل های بهداشتی در شرایط کنونی خاطرنشان کرد: در راستای عمل به این دستورالعمل ها و لزوم صیانت از جان شهروندان، تا اطلاع بعدی و بهبود شرایط کنونی به لحاظ شیوع سویه جدید کرونا سفرهای استانی دولت موقتا انجام نخواهد شد.

وی با تشکر از همه افرادی که به هر نحو در زمینه پیشگیری و درمان کرونا در حال تلاش هستند، گفت: با توجه به افزایش دوباره شیوع بیماری کرونا لازم است نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی و خصوصا استفاده از ماسک حساسیت بیشتری شود.

رییس جمهور افزود: لازم است ضرورت تزریق دز سوم واکسن کرونا برای مردم به شکل گسترده تری تبیین شود تا آمار واکسیناسیون دز مراقبتی نیز به آمار تزریق دز های اول و دوم واکسیناسیون سراسری برسد.

رییسی خاطر نشان کرد: همچنین دستگاه های مسئول از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان برنامه و بودجه پیگیر تامین منابع لازم برای تجهیز مراکز درمانی و رفع هرگونه کمبود و کاستی در زمینه تجهیزات و داروهای لازم برای درمان کرونا باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای استانی موقتا انجام نمی شود/ مسابقه ایران و امارات؛ بدون تماشاگر

سفرهای استانی موقتا انجام نمی شود/ مسابقه ایران و امارات؛ بدون تماشاگر