مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-29سياسي

77 هزار مودی مالیاتی فراری شناسایی شد


رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور، مقابله با فرار مالیاتی را یکی از اصول اساسی برنامه های سازمان امور مالیاتی کشور در سال آینده عنوان کرد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور، مقابله با فرار مالیاتی را یکی از اصول اساسی برنامه های سازمان امور مالیاتی کشور در سال آینده عنوان کرد.

داود منظور امروز 9 بهمن ماه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی در ارومیه، بر تمرکز بر مقابله با فرار مالیاتی از طریق افزایش اشراف اطلاعاتی و شناسایی گلوگاه های فرار تاکید کرد و اظهار کرد: ما با استفاده از کلیه ظرفیت های قانونی از جمله ساماندهی دستگاه های کارتخوان، رسیدگی به تراکنش های بانکی، اجرای مواد 169،181 و 169 مکرر قانون مالیات های مستقیم می توانیم اشراف اطلاعاتی خود را در شناسایی نقاط فرار مالیاتی به کار گرفته و مالیات حقه دولت را دریافت کنیم.

وی به جهت گیری سازمان امور مالیاتی در خصوص رسیدگی به پرونده های مالیاتی با اشراف اطلاعاتی اشاره کرد و افزود: در سایه اشراف اطلاعاتی موفق شدیم بالغ بر 77 هزار مؤدی مالیاتی که با وجود داشتن بالغ بر 20 میلیارد تومان تراکنش مالی، متقاضی استفاده از تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم در تعیین مالیات شده بودند را شناسایی کرده و جلوی کتمان درآمد و در نتیجه فرارما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

77 هزار مودی مالیاتی فراری شناسایی شد

77 هزار مودی مالیاتی فراری شناسایی شد