مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-29سياسي

آمادگی زنجان برای اتمام صدور سند اراضی کشاورزی تا پایان سال 1402


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: خدمت به مردم یک نعمت است.

- در نخستین جلسه قرارگاه صدور اسناد اراضی کشاورزی استان زنجان عنوان شد؛ آمادگی زنجان برای اتمام صدور سند اراضی کشاورزی تا پایان سال 1402 ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: خدمت به مردم یک نعمت است.

آیت الله علی خاتمی ظهر امروز (9 بهمن ماه) در نخستین جلسه قرارگاه صدور اسناد اراضی کشاورزی استان زنجان، با بیان اینکه مسئولان باید همراه مردم باشند، اظهار کرد: صدور اسناد اراضی کشاورزی، خدمت بزرگی به مردم است و از بُعد دیگر باعث حفظ داشته های مان می شود که خوشبختانه اقدامات خوبی در این رابطه در حال انجام است.

وی تصریح کرد: البته از لحاظ صدور اسناد اراضی از بسیاری از کشورها عقب هستیم اما امیدواریم با وجود این روحیه انقلابی در مسئولان استانی، تا دهه فجر شاهد رفع تداخل در دو شهرستان سلطانیه و خرم دره و صدور سند اراضی باشیم.

استاندار زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه اهمیت موضوع کاداستر بسیار زیاد است، اظهار کرد: این موضوع مصوبه سفر ریاست جمهوری و یک موضوع حاکمیتی است.

محسن افشارچی با اشاره به اینکه امیدواریم طی یک هفته آینده اتفاقات خوبی را شاهد باشیم، تصریح کرد: اهداف اصلی اجرای طرح کاداستر اراضی، اعمال استانداردهای کاداستر در نقشه ها، اجرای مقررا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی زنجان برای اتمام صدور سند اراضی کشاورزی تا پایان سال 1402

آمادگی زنجان برای اتمام صدور سند اراضی کشاورزی تا پایان سال 1402