مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:472022-01-29سياسي

اعضای شورای روستا باید تمام وقت در روستا حضور داشته باشند


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: اعضای شورای روستا باید تمام وقت در روستا حضور داشته باشند؛ سکونت اعضای شورا در تهران یا شهرهای دیگر ظلم به اهالی روستا است.

- ، حجت الاسلام محمد سبزی ظهر شنبه در دیدار با اهالی روستای لالایین گفت: بخش عمده خدمات نظام به دست شوراهاست لذا شوراها در تمام روستاها و شهرها باید به صورت تمام وقت در خدمت مردم در حوزه انتخاب خود باشند.

وی افزود: ما هر نعمت و وظیفه ای را که بر عهده می گیریم به تبع آن تکالیفی بر عهده ماست و اعضای شوراهای شهر و روستا باید در محل انتخاب شده ساکن باشند و قابل قبول نیست کسی که شورای یک روستا و شهری است در آن شهر سکونت نداشته باشد.

شورای روستایی که اتوبوسی آدم آورده که عضو شورا شود اما ساکن تهران و شهرهای دیگر است نبودنشان در شورا بهتر از بودنشان است، چرا که این ظلم به اهالی روستا است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس تصریح کرد: متأسفانه بخش اعظم جاده های روستایی ساوه و زرندیه فاقد آسفالت و محروم از خدمات آب، برق و گاز هستند اگرچه هزینه های سنگین توسعه افزایش یافته که دولت ها توانایی پرداخت به شکل مطلوب را ندارند اما برای حل مشکلات شبانه روز تلاش می کنم و از هیچ حمایتی دریغ نمی کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای روستا باید تمام وقت در روستا حضور داشته باشند

اعضای شورای روستا باید تمام وقت در روستا حضور داشته باشند