مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-29پزشكي

درمانی جدید برای کاهش درد طولانی مدت جراحی زانو


با توجه به اینکه از هر پنج نفر یک نفر مدت ها پس از جراحی تعویض مفصل زانو درد مداوم را تجربه می کند، تحقیقات جدید به رهبری دانشگاه بریستول و مرکز خدمات بهداشتی ملی (NBT) انگلستان، - ایسنا/خراسان رضوی با توجه به اینکه از هر پنج نفر یک نفر مدت ها پس از جراحی تعویض مفصل زانو درد مداوم را تجربه می کند، تحقیقات جدید به رهبری دانشگاه بریستول و مرکز خدمات بهداشتی ملی (NBT) انگلستان، راهی برای کمک به کاهش درد مداوم افراد نشان داده است که می تواند در زمان و هزینه مرکز خدمات بهداشتی ملی نیز صرفه جویی کند.

به نقل از یورکالرت، هر ساله 100 هزار عمل جراحی تعویض مفصل زانو در بریتانیا انجام می شود و بیشتر این عمل ها برای درمان دردهای مربوط به آرتروز است.

متاسفانه، هر ساله حدود 20 هزار نفر که برای تسکین درد خود جراحی تعویض مفصل زانو انجام می دهند، متوجه می شوند که سه ماه یا بیشتر پس از عمل، درد متوسط تا شدید دارند که بر زندگی روزمره آنان تاثیر می گذارد.

این تحقیق مسیر مراقبت (پشتیبانی و درمان پس از تعویض مفصل) ایجاد کرد که شدت درد و میزان دردی که در زندگی افراد تداخل دارد را کاهش می دهد و مقرون به صرفه است.

نتایج این تحقیق نشان داد، بیمارانی که این مسیر مراقبت را دریافت کرده بودند شدت درد و تاثیر کمتر بر زندگی روزمره در 6 و 12 ماه پس از درمان (9 و 15 ماه پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانی جدید برای کاهش درد طولانی مدت جراحی زانو

درمانی جدید برای کاهش درد طولانی مدت جراحی زانو