مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:222022-01-29اجتماعي

بیشترین نرخ تولید گرد و غبار را خراسان جنوبی دارد/چالش پسماندها


معاون تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بیشترین نرخ تولید گرد و غبار در کشور را در خراسان جنوبی داریم و در این راستا تداوم اعتبارات این حوزه ضرورت دارد.

- ، حسن اکبری روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی با اشاره به چهار چالش اصلی محیط زیست اظهار کرد: یکی از مهمترین چالش ها محیط زیستی در خراسان جنوبی فرسایش تنوع ژنی است که به علت فعالیت انسانی و شکار بی رویه رخ داده است.

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست و مدیرکل سابق محیط زیست خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استان ما نزدیک به 30 درصد تنوع زیستی کشور را در خود جا داده است، ادامه داد: متأسفانه برخی از گونه های جانوری در معرض خطر انقراض قرار دارند.

حسن اکبری با اشاره به اینکه موضوع گرد و غبار و مشکل آب از دیگر چالش های اساسی است، اظهار کرد: تقریباً بیشترین نرخ تولید گرد و غبار در کشور را خراسان جنوبی داریم و در این راستا تداوم اعتبارات این حوزه ضرورت دارد.

پسماندها چهره بکر خراسان جنوبی را تحت تأثیر قرار داده است وی با تأکید بر اینکه چالش دیگر خراسان جنوبی موضوع مدیریت پسماندها است که چهره زیبا و بکر استان را تحت تأثیر قرار داده است، بیان کرد: البته در کنار چالش ها باید ظرفیت ها و پتانسیل های استان را نیز به خوبی بشنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین نرخ تولید گرد و غبار را خراسان جنوبی دارد/چالش پسماندها

بیشترین نرخ تولید گرد و غبار را خراسان جنوبی دارد/چالش پسماندها