مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:022022-01-29دانش

سبد منابع و مصارف آب شهری برای حل بحران آب در ایران مدل سازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مریم شعبانی دانش آموخته دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مجری طرح مدل سازی پورتفوی آب شهری در شرایط عدم قطعیت با رویکرد توسعه پایدار گفت: - محققان دانشگاه امیرکبیر موفق شدند مدل سازی سبد منابع و مصارف آب شهری در شرایط عدم قطعیت با رویکرد توسعه پایدار را مدل سازی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مریم شعبانی دانش آموخته دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مجری طرح مدل سازی پورتفوی آب شهری در شرایط عدم قطعیت با رویکرد توسعه پایدار گفت: در حال حاضر، بحران آب یکی از بزرگ ترین و مهم ترین بحران های قرن کنونی شناخته شده است.

کشور ما نیز با توجه به شرایط آب و هوایی با چالش جدی تأمین آب مواجه است.

از طرفی با توجه به اهمیت آب شهری، هزینه بالای زیرساخت های تأمین آب و عدم قطعیت های موجود در آن، مدیران شهری به منظور جلوگیری از کمبود آب به برنامهریزی دقیق و مدیریت جامع نیاز دارند.

وی افزود: این پروژه به توسعه مدل برنامه ریزی و مدیریت بهینه آب شهری در حوزه منابع عرضه و برنامه های مدیریت تقاضا می پردازد.

شعبانی با بیان اینکه شاخص زیست محیطی و اجتماعی جدیدی به منظور توجه به اهداف توسعه پایدار در مدیریت آب شهری علاوه بر هزینه، تعریف شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبد منابع و مصارف آب شهری برای حل بحران آب در ایران مدل سازی شد

سبد منابع و مصارف آب شهری برای حل بحران آب در ایران مدل سازی شد