مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 12:472022-01-29پزشكي

افزایش نگران کننده شیوع کرونا/آغاز واکسیناسیون 9 تا 12 ساله ها در فارس


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، روند افزایشی آمارهای شیوع کرونا در استان فارس را نگران کننده خواند و اعلام کرد که طی سه روز گذشته بیش از 3000 مراجعه به مراکز 16 ساعته در این استان ثبت شده است.

- ایسنا/فارس سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، روند افزایشی آمارهای شیوع کرونا در استان فارس را نگران کننده خواند و اعلام کرد که طی سه روز گذشته بیش از 3000 مراجعه به مراکز 16 ساعته در این استان ثبت شده است.

دکتر سید وحید حسینی شنبه 9 بهمن در چهارصد و هفتاد و نهمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: طی 72 ساعت گذشته، بیش از سه هزار نفر در استان فارس به مراکز 16 ساعته تشخیص و درمان سرپایی کرونا مراجعه و خدمات درمانی دریافت کرده اند.

حسینی با بیان اینکه در شرایط کنونی حضور مردم در مراکز پرتردد و شلوغ، مجموعه سلامت را نگران عواقب این ماجرا می کند، گفت: با توجه به مواجهه کشور با موج ششم کرونا به کشور و وضعیت نارنجی شیراز و سه شهرستان دیگر فارس، توجه جدی مردم به رعایت شیوه نامه های بهداشتی و مشارکت در واکسیناسیون به ویژه دُز سوم، ضروریست.

او با اعلام برنامه ریزی برای افزایش زمان فعالیت مراکز 16 ساعته تشخیص و درمان سرپایی کرونا و تعداد این مراکز در صورت تداوم این روند افزایشی، همچنین راه اندازی مراکز درمان سرپایی (OPAT) در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نگران کننده شیوع کرونا/آغاز واکسیناسیون 9 تا 12 ساله ها در فارس

افزایش نگران کننده شیوع کرونا/آغاز واکسیناسیون 9 تا 12 ساله ها در فارس