مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 12:172022-01-29اجتماعي

میانگین وزنی بارش ها در چهارمحال و بختیاری به 295 میلی متر رسید


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس داده ها تا به امروز میانگین وزنی بارش های استان 295 میلی متر گزارش شده و این در حالی است که در شهرکرد مرکز استان 15 درصد کاهش بارندگی داریم.

- معصومه نوروزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: از بعدازظهر روز دوشنبه انتظار داریم سامانه بارشی از سمت کوهرنگ، بخش هایی از اردل و لردگان وارد استان شود و موجب بارش برف و باران و وزش باد نسبتا شدید شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برای امروز و فردا استقرار هوای سرد و در بعدازظهر ها وزش باد در استان پیش بینی می شود، گفت: صبح امروز کوهرنگ با منفی 14 درجه سردترین نقطه استان گزارش شده است.

تقویت سامانه بارشی از روز سه شنبه وی افزود: انتظار داریم سامانه بارشی که روز دوشنبه وارد استان شده از روز سه شنبه تقویت شود به طوری که شدت آن در سطح استان مناسب خواهد بود اما بیشترین میزان آن در مناطق غربی به ویژه در کوهرنگ است.

نوروزی اضافه کرد: همچنین با توجه به بارش برف و وزش باد شدید پدیده کولاک، مه و کاهش دید در استان پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه در این مدت کوهنوردان از صعود به ارتفاعات خودداری و شیلات داران نسبت به تنظیم آب ورودی به مزارع خود اقدام کنند، عنوان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین وزنی بارش ها در چهارمحال و بختیاری به 295 میلی متر رسید

میانگین وزنی بارش ها در چهارمحال و بختیاری به 295 میلی متر رسید