مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 12:122022-01-29اجتماعي

افتتاح ورودی های جدید 2 ایستگاه از خط 7 مترو در بهمن


با افتتاح ورودی های جدید ایستگاه های مولوی و بریانک در خط 7 در ایام دهه فجر، شرایط دسترسی و همچنین ورود و خروج مسافران از این دو ایستگاه پرتردد شبکه حمل و نقل ریلی پایتخت تسهیل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، محمود یوسفی مجری خط 7 مترو تهران اعلام کرد: به موجب تلاش های صورت گرفته مبنی بر تکمیل ورودی های دوم ایستگاه های در حال بهره برداری که به موازات افتتاح ایستگاه های جدید در حال پیگیری است، امکان بهره برداری از ورودی غربی ایستگاه بریانک و نیز ورودی شمالی ایستگاه مولوی در بهمن ماه امسال فراهم شده تا ضمن ارتقاء سطح ایمنی ایستگاه های مذکور، شهروندان به شکل بهتری از آنها استفاده کنند.

یوسفی در توضیح اجمالی ورودی های دوم این دو ایستگاه گفت: پیش از این، ورودی شمالی ایستگاه بریانک در اختیار مردم قرار گرفته بود و در حال حاضر ورودی غربی ایستگاه مذکور به مرحله بهره برداری نزدیک شده تا شهروندان مناطق 7،10 و 11 که در محدوده بزرگراه شهید نواب صفوی،  محله بریانک و پل خیابان قزوین قرار دارند، دسترسی آسانتری به ایستگاه بریانک داشته باشند.

 در مورد ایستگاه مولوی نیز که تاکنون صرفاً با بهره مندی از ورودی جنوبی در حال خدمت رسانی به عموم مردم بود، هم اکنون شاهد اتمام عملیات اجرایی ورودی شمالی این ایستگاه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح ورودی های جدید 2 ایستگاه از خط 7 مترو در بهمن

افتتاح ورودی های جدید 2 ایستگاه از خط 7 مترو در بهمن