مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 12:072022-01-29اجتماعي

بازگشایی محور قوچان درگز / وقوع دو تصادف در کولاک شب گذشته


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای قوچان گفت: محور قوچان درگز و بالعکس که به دلیل کولاک شدید، بارش برف و عدم دید افقی کافی، مسدود بود، - با تلاش راهداران صبح امروز بازگشایی شد.

جواد جعفری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اتوبوس های گرفتار در کولاک توسط تیم های راهداری و پلیس راه اسکورت شده و به مسجدی جهت اسکان منتقل شدند که خوشبختانه هم اکنون مشکل خاصی وجود ندارد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای قوچان افزود: تمامی محورهای قوچان مشکل خاصی ندارند و رانندگان عزیز می توانند با داشتن وسایل زمستانه از این مسیرها عبور کنند.

وی گفت: زمانی که سازمان هواشناسی اعلام می کند بارش در منطقه رخ می دهد، رانندگان اگر سفر غیر ضروری ندارند از سفر خود اجنتاب کنند.

جعفری اظهار کرد: قبل از سفر رانندگان به سامانه 141 تماس گرفته و از وضعیت جاده ها اطلاع کسب کنند همچنین یکی از مشکلات عمده ما مجهز نبودن خودروها به زنجیره چرخ است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای قوچان ادامه داد: از ساعت 4 بعدازظهر دیروز کولاک شدیدی در محور قوچان درگز به وقوع پیوست که 2 دستگاه تریلی باهم برخورد می کنند و گره ترافیکی ایجاد شد که خوشبختانه با تلاش تیم راهداری برطرف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی محور قوچان درگز / وقوع دو تصادف در کولاک شب گذشته

بازگشایی محور قوچان درگز / وقوع دو تصادف در کولاک شب گذشته