مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 10:472022-01-29دانش

تاخیر در انتخاب فرماندار مدیریت برخی از شهرستان های گیلان را دچار مشکل کرد


آروین مجلسی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، گفت: با وجود بسیاری از ویژگی ها و پتانسیل هایی که استان گیلان دارد، - دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان گفت: تاخیر در تعیین فرمانداران و تایید گزینه های شهرداری باعث شده مدیریت برخی شهرستان ها دچار مشکل شود.

آروین مجلسی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، گفت: با وجود بسیاری از ویژگی ها و پتانسیل هایی که استان گیلان دارد، اما به دلیل سوء مدیریت، مدیران لیبرالی این قابلیت ها به خوبی استفاده و مدیریت نشده و همین امر باعث شد پیشرفت این استان به کندی باشد.

تعطیلی بسیاری از واحد های صنعتی، عدم حمایت از کشاورزان، مشکلات مربوط به منابع آبی و عدم مدیریت صحیح آن و ضعف در توسعه گمرک آستارا نمونه هایی از مشکلات استان است.

مجلسی مطرح کرد: یک مشکل دیگر و مهم در گیلان انباشت زباله در پهنه سبز سراوان رشت است که سالهاست به یکی از دغدغه های مهم مردم و دوستداران محیط زیست گیلان و کشور تبدیل شده است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان اظهار داشت: محل دپوی زباله سراوان با وجود اینکه چندین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر در انتخاب فرماندار مدیریت برخی از شهرستان های گیلان را دچار مشکل کرد

تاخیر در انتخاب فرماندار مدیریت برخی از شهرستان های گیلان را دچار مشکل کرد