مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 05:272022-01-29اجتماعي

ساماندهی سرویس مدارس با حضوری شدن آموزش ها/ قراردادها منعطف اند


مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت ساماندهی سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان پس از ابلاغ بخشنامه حضوری شدن آموزش ها، - مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت ساماندهی سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان پس از ابلاغ بخشنامه حضوری شدن آموزش ها، توضیح داد.

نورعلی عباسپور در گفت وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: گزارش جمع بندی شده ما به تفکیک استان ها و مناطق شهری و روستایی، پایان این هفته نهایی و مشخص می شود که چه تعداد دانش آموز از سرویس استفاده می کنند.

وی افزود: طی دوسال اخیر با توجه به شرایط ناشی از بیماری کرونا، برنامه های مدارس به گونه ای متفاوت از سنوات گذشته تنظیم شده و مشکلاتی را برای تامین سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان به وجود آورده است، زیرا مدرسه تمام وقت نیست و بچه ها هرکدام ساعات خاصی می آیند و می روند.

مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه با این حال در تمام استان های کشور، خدمات سرویس ایاب و ذهاب، هر کجا که تقاضا و درخواست وجود داشته باشد ارائه می شود.

در شهر تهران سامانه مشخصی راه اندازی شده و هر مدیر مدرسه ای نیاز به سرویس داشته باشد درخواستش را در آنجا ثبت می کند و شرکت های پیمانکار به او معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی سرویس مدارس با حضوری شدن آموزش ها/ قراردادها منعطف اند

ساماندهی سرویس مدارس با حضوری شدن آموزش ها/ قراردادها منعطف اند