مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 02:372022-01-28سياسي

ابراز آمادگی ایران و نیکاراگوئه برای گسترش روابط


در گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و نیکاراگوئه، دو طرف آمادگی دولت های متبوع خود را برای گسترش روابط فی مابین و اجرای توافقات صورت گرفته در سفر اخیر معاون اقتصادی رییس جمهوری اسلامی ایران به نیکاراگوئه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان شامگاه جمعه در گفت وگوی تلفنی با دنیس مونکادا، وزیر امور خارجه نیکاراگوئه در خصوص توسعه و تعمیق روابط و همکاری های دوجانبه میان دو کشور گفتگو و تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگو پیروزی آقای دانیل اورتگا و جبهه ساندنیست ها را در انتخابات اخیر ریاست جمهوری در نیکاراگوئه، تبریک گفت و بر آمادگی کشورمان برای توسعه و گسترش روابط و همکاری میان دو کشور تأکید کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به حضور محسن رضایی، معاون رییس جمهور کشورمان در مراسم تحلیف ریاست جمهوری در نیکاراگوئه اظهار داشت: حضور معاون رییس جمهوری اسلامی ایران در این مراسم نشان دهنده آن است که جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری با کشور های آمریکای لاتین و به ویژه نیکاراگوئه اهمیت قائل است.

وزیر امور خارجه کشورمان افزود: ما آمادگی داریم تا تمام توافقاتی که در سفر معاون رییس جمهور کشورمان به نیکاراگوئه انجام شده است را عملیاتی و اجرایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز آمادگی ایران و نیکاراگوئه برای گسترش روابط

ابراز آمادگی ایران و نیکاراگوئه برای گسترش روابط