مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 02:372022-01-28سياسي

دولت به دنبال رشد و آبادانی و رفع مشکلات گیلان است


دولت با فعال کردن و حمایت از اقتصاد دریا، اقتصاد گردشگری و اقتصاد کشاورزیِ استان گیلان به دنبال آبادانی و ارتقای سطح استان و رفع مشکلات و دغدغه های اقتصادی مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی جمعه شب در نشست خبری پایان سفر به استان گیلان اظهار داشت: رییس جمهور نسبت به آحاد مردم و جمهور احساس وظیفه و مسئولیت می کند و با تمام وجود به دنبال رفع دغدغه ها و مشکلات همه مردم هستیم.

رییس جمهور با اشاره به ظرفیت ها و مواهب خدادادی استان گیلان اظهار داشت: گیلان از نعمت جنگل، دریا، خاک حاصلخیز، هوای دلنشین و نیز مفاخر و علماء و سرداران بزرگی برخوردار است و این ظرفیت ها می تواند پشتوانه بزرگی برای رشد و تعالی این استان باشد.

دکتر رییسی تاکید کرد: حفظ و صیانت ا ز جنگل، ساحل و زمین ضرورت اجتناب ناپذیر است و باید با هرگونه تجاوز به این نعمت ها مقابله کرد.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: استان گیلان با توجه به موقعیت جغرافیایی می تواند مرکزیت کشور در تبادلات تجاری و اقتصادی با کشور های همسایه شمالی باشد.

آیت الله رییسی در پاسخ به سوالی در خصوص اقدامات و تصمیم دولت برای آزادسازی سواحل تاکید کرد: برای سواحل حریمی در قانون تعیین شده است که باید مورد توجه همه دستگاه ها قرار بگیرد و هیچ دستگاه اداری و حکومتی حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به دنبال رشد و آبادانی و رفع مشکلات گیلان است

دولت به دنبال رشد و آبادانی و رفع مشکلات گیلان است