مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 22:572022-01-28اقتصادي

ایجاد بیش از 2000 شغل در گیلان با تکمیل طرح های نیمه تمام صنعتی


وزیر صمت با اشاره به پیش بینی دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل 16 طرح نیمه تمام صنعتی، گفت: با بهره برداری از این طرح ها دو هزار شغل ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید رضا فاطمی امین شامگاه جمعه در شورای اداری گیلان اظهار کرد: مشکلات شهرستان صومعه سرا در دو حوزه برجسته بود.

وزیر صمت با بیان اینکه، در حوزه ابریشم یک زنجیره ای متصل از توتستان، نوغان تا ریسندگی و مراحل بافت فرش است، گفت: کارخانه نخ ابرشیم بیش از 12 سال بود که مشکلات فراوانی داشت و تولید آن متوقف شده بود.

وی با اشاره به اینکه، خوشبختانه این واحد دوباره راه اندازی شده و 80 نفر در آن مشغول به فعالیت هستند، افزود: با همکاری جهاد کشاورزی تلاش شود تا این زنجیره دوباره بازیابی شده و امیدوارم ابریشم با کیفیتی در این کارخانه تولید شود.

فاطمی امین با بیان اینکه، موضوع برجسته دیگر در این شهرستان صنعت صنایع سلولزی است و زراعت چوب در صومعه سرا حجم بالایی داشته و مشکلاتی هم در این خصوص داشته که پیگیری خواهم کرد، افزود: تکمیل 16 طرح نیمه تمام صنعتی به بیش از 2,000 میلیارد تومان منابع نیاز دارد با پیگیری های و مذاکرات صورت گرفته با بانک هایی که با این کارخانه های صنعتی ارتباط دارند توافق حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیش از 2000 شغل در گیلان با تکمیل طرح های نیمه تمام صنعتی

ایجاد بیش از 2000 شغل در گیلان با تکمیل طرح های نیمه تمام صنعتی