مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 22:472022-01-28سياسي

امروز نیازمند سلامت نظام اداری هستیم/ پسماند یک مسئول رسمی داشته باشد


رییس جمهور، با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند سلامت نظام اداری هستیم، گفت: سلامت نظام اداری یک ضرورت در مدیریت در نظم دینی است.

- رییس جمهور، با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند سلامت نظام اداری هستیم، گفت: سلامت نظام اداری یک ضرورت در مدیریت در نظم دینی است.

آیت الله سید ابراهیم رییسی در جلسه شورای اداری استان گیلان، مدیریت در نظام دینی را متفاوت از مدیریت در سایر نظام های مدیریتی دانست و اظهار کرد: اولین تفاوت مدیریت در نظام دینی این است که مدیر قبل از هر کسی خودش را در محضر خدا می بیند.

وی با بیان اینکه مدیر در نظام دینی قبل از سلسله مراتب اداری پاسخگوی خدا، پاسخگوی مردم و پاسخگوی ارباب رجوع است، افزود: مدیر در نظام دینی در آشکار و پنهان موظف به قانون و اخلاق بوده و در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها عدالت را سرلوحه خویش قرار می دهد.

رییس جمهور، خودکنترلی را کارآمدترین نظام مدیریتی دانست و تصریح کرد: مشتری مداری باید در نظام مدیریتی ما وجود داشته باشند و براساس نظام تربیتی اسلام باید مردم را دوست داشته باشیم و نسبت به مرد محبت بورزیم.

رییسی، دگرخواهی در پرتو خداخواهی را سیره اهل بیت(ع) دانست و عنوان کرد: در سیره علما و صلحا و شهدا و امام و رهبری ما نیز توجه به دیگران برای خدا اصل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز نیازمند سلامت نظام اداری هستیم/ پسماند یک مسئول رسمی داشته باشد

امروز نیازمند سلامت نظام اداری هستیم/ پسماند یک مسئول رسمی داشته باشد