مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 22:272022-01-28سياسي

رییس جمهور: گیلان مرکز ارتباط با کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا است


رییس جمهور گیلان را مرکز ارتباط فعال شدن با کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا دانست و گفت: گیلان مرکز ارتباط فعال شدن با کشورهای اتحادیه اوراسیا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله سید ابراهیم رییسی امشب در برنامه پایانی سفر خود به گیلان و در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه حضور در گیلان برای بنده توفیق بوده است، اظهار کرد: در سفر به گیلان  دیداری با نماینده اقشار مختلف مردم داشته نکات خوبی مطرح شد که این نکات بسیار خوب و مفید بوده است.

وی با عذرخواهی از مردم در خصوص عدم ملاقات عمومی با مردم گفت: اگرچه وضعیت ابتلا، فوتی و مرگ و نیز در کشور کاهش پیدا کرده است ولی به دلیل شرایط کرونایی امکان دیدار نزدیک با مردم نبوده است و از آنان عذرخواهی می کنم.

رییس جمهور با ابراز خرسندی از جایگاه نخست گیلان در تزریق واکسن کرونا بیان کرد: شرایط تزریق واکسن کرونا در گیلان بسیار خوب بوده و از تمامی نهادها ازجمله دانشگاه علوم پزشکی گیلان و سپاه و بسیج نهایت قدردانی دارم.

رییسی با تأکید بر لزوم توجه رعایت قانون توسط دستگاه های اجرایی افزود: دستگاه های اداری باید خود را بیشتر به رعایت قانون موظف کنند  چون اگر دستگاه اجرایی خود ناقض قانون باشد نمی تواند انتظار رعایت قانون از مردم داشته باشد وی با اشاره به دستور خود به دستگاه های اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: گیلان مرکز ارتباط با کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا است

رییس جمهور: گیلان مرکز ارتباط با کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا است