مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 21:572022-01-28اقتصادي

وزیر جهاد کشاورزی: 50 میلیارد تومان برای توسعه مزارع خاویاری گیلان در نظر گرفتیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدجواد ساداتی نژاد امشب در جلسه شورای اداری با حضور رییس جمهور در سالن ناجا با بیان اینکه 48 درصد ظرفیت گیلان کشاورزی است، - وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم استان خاویار به عنوان سرمایه در کشور است، گفت: برای این موضوع مهم 50 میلیارد برای مزارع خاویاری در نظر گرفته شده که فعالین در عرصه بتوانند کار های خود را ادامه داده تا با صادرات خاویار ارز نیز وارد کشور شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدجواد ساداتی نژاد امشب در جلسه شورای اداری با حضور رییس جمهور در سالن ناجا با بیان اینکه 48 درصد ظرفیت گیلان کشاورزی است، اظهار کرد: دومین غله پرمصرف کشور، برنج است و بیش از یک میلیون تن واردات برنج در هر سال داریم.

وی با بیان اینکه نیازمند زه کشی مزارع هستیم، گفت: 700 میلیارد تومان برای زه کشی گیلان و 520 میلیارد برای لوله گذاری و ایجاد پمپاژ و .

در نظر گفته شده است.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه مرکز فندق در کشور گیلان است، افزود: 10 میلیارد تومان برای مرکز تحقیقات فندق و کیوی در نظر گرفته شده که توجه به این دو محصول می تواند باعث ارزآوری برای کشور نیز شود.

ساداتی نژاد با اشاره به اینکه خاویار یکی از موضوعات مهم استان به عنوان سرمایه در کشور است، بیان کرد: برای این موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جهاد کشاورزی: 50 میلیارد تومان برای توسعه مزارع خاویاری گیلان در نظر گرفتیم

وزیر جهاد کشاورزی: 50 میلیارد تومان برای توسعه مزارع خاویاری گیلان در نظر گرفتیم