مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 21:522022-01-28اقتصادي

وزیر صمت: خودروسازان بیش از 27 هزار میلیارد تومان به قطعه سازان بدهکار هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید رضا فاطمی امین امشب در جلسه شورای اداری گیلان در سالن شهدای ناجا با بیان اینکه گیلان یکی استان های با ظرفیت خوب در حوزه صنعت است، - وزیر صمت از بدهی بیش از 20هزار میلیارد تومانی صنعت خودرو به قطعه سازان خبر داد و گفت: خودروسازان 27 هزار میلیارد تومان به قطعه سازان بدهی دارند ولی برای حل این مشکل اخیرا اقداماتی انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید رضا فاطمی امین امشب در جلسه شورای اداری گیلان در سالن شهدای ناجا با بیان اینکه گیلان یکی استان های با ظرفیت خوب در حوزه صنعت است، اظهار کرد: در شهرستان صومعه سرا موضوعات مختلفی در حوزه نوغان و صنایع نساجی مطرح شد اما با اقدامات صورت گرفته صنایع ابریشم راه اندازی اما برای ثبات باید زنجیره ایجاد شده و وزارت صمت آماده هر گونه کمک است.

وی با اشاره به نقش مؤثر گیلان در توسعه صنایع سلولوزی گفت: در حوزه صنایع چوب مشکلاتی عدیده ای در گیلان و شهرستان صومعه سرا وجود دارد که در تلاشیم تمامی این مشکلات برطرف شود.

وزیر صمت با تأکید بر اینکه پروژه های نیمه تمام صنعتی باید در گیلان تکمیل شود، بیان کرد: دو هزار میلیارد تومان منابع برای تکمیل واحدهای صنعتی برای تکمیل 16 هزار طرح صنعتی در گیلان نیاز است و با انجام اینکار برای دو هزار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت: خودروسازان بیش از 27 هزار میلیارد تومان به قطعه سازان بدهکار هستند

وزیر صمت: خودروسازان بیش از 27 هزار میلیارد تومان به قطعه سازان بدهکار هستند