مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 21:122022-01-28اقتصادي

تکمیل زیرساخت شهرک های صنعتی گیلان به 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


وزیر صمت در جلسه شورای اداری گیلان با بیان اینکه تکمیل زیرساخت شهرک های صنعتی گیلان به 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: همه ما در این راستا مسئول هستیم و پیش بینی می شود در سال های آینده صنعت گیلان رونق چشمگیری داشته باشد.

- ایسنا/گیلان وزیر صمت در جلسه شورای اداری گیلان با بیان اینکه تکمیل زیرساخت شهرک های صنعتی گیلان به 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: همه ما در این راستا مسئول هستیم و پیش بینی می شود در سال های آینده صنعت گیلان رونق چشمگیری داشته باشد.

سید رضا فاطمی امین عصر امروز در نشست شورای اداری اظهار کرد: امروز با حضور در شهرستان صومعه سرا موضوعات متنوعی مطرح شد که دو مورد برجسته بود، اولی ابریشم است که بیش از 12 سال تعطیل شده اما اخیرا راه اندزی شده و با 80 نفر شروع به کار کرده تا بتوانند ابریشم با کیفیت را تولید کند، دومین مورد زراعت چوب و صنایع سلولزی است که با وجود کشت بالای صنوبر اما مشکلاتی دارد که پیگیری می شود.

وزیر صمت افزود: تکمیل 16 طرح صنعتی به 16 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، که با تکمیل این طرح ها برای 2400 نفر شغل ایجاد می شود، همچنین تکمیل زیرساخت شهرک های صنعتی گیلان به 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زیرساخت شهرک های صنعتی گیلان به 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

تکمیل زیرساخت شهرک های صنعتی گیلان به 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد