مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 21:022022-01-28سياسي

اصلاح الگوی کشت در شهرستان ملایر در دستور کار قرار گیرد


سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح الگوی کشت در شهرستان ملایر در دستور کار قرار گیرد، خواستار همکاری سازمان جهادکشاورزی در این عرصه شد.

- به گزارش، حجت الاسلام احد آزادی خواه جمعه در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان ملایر با تاکید بر موضوع آبرسانی به شهرستان ملایر خطاب به سرپرست شرکت آب منطقه ای همدان گفت: با توجه به تعریف سه حوزه ای آب پشت سد ملایر باید به موضوع حق آبه ها و حوزه کشاورزی توجه ویژه ای شود.

وی خواستار ورود دهیاران و شوراهای روستاها به این موضوع شد و گفت: باید حق آبه به موقع در اختیار روستاییان پایین دست قرار گیرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه چاه های غیرمجاز در این شهرستان نیز چالش های جدی وجود دارد، گفت: باید تعیین تکلیف چاه های غیرمجاز شهرستان ملایر در دستور کار قرار گیرد.

آزادی خواه تصریح کرد: نباید شاهد تداوم استفاده نادرست از آب های زیرزمینی باشیم بدین ترتیب، باید هماهنگی هایی با سازمان جهاد کشاورزی برای اصلاح الگوی کشت صورت گیرد چراکه این روزها با کشت یونجه و علوفه در روستاها شاهد تناقض در مصرف آب با اصلاح الگوی کشت در بخش کشاورزی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح الگوی کشت در شهرستان ملایر در دستور کار قرار گیرد

اصلاح الگوی کشت در شهرستان ملایر در دستور کار قرار گیرد