مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 20:522022-01-28اقتصادي

وزیر جهاد کشاورزی: اختصاص 50 میلیارد برای مزارع خاویاری گیلان


وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم استان خاویار به عنوان سرمایه در کشور است، افزود: برای این موضوع مهم 50 میلیارد برای مزارع خاویاری در نظر گرفته شده که فعالین در عرصه بتوانند کارهای خود را ادامه داده که علاوه بر ایجاد اشتغال برای مردم بومی این استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سیدجواد ساداتی نژادامشب در جلسه شورای اداری با حضور رییس جمهور با بیان اینکه 48 درصد ظرفیت گیلان کشاورزی است، اظهار کرد: دومین غله پرمصرف کشور، برنج است و بالای یک میلیون تن واردات برنج در هر سال داریم.

وی با بیان اینکه نیازمند زه کشی مزارع هستیم، گفت: 700 میلیارد تومان برای زه کشی گیلان و 520 میلیارد برای لوله گذاری و ایجاد پمپاژ و غیره در نظر گفته شده است.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه مرکز فندق در کشور گیلان است، افزود: 10 میلیارد تومان برای مرکز تحقیقات فندق و کیوی در نظر گرفته شده که توجه به این دو محصوص می تواند باعث ارزآوری برای کشور نیز شود.

ساداتی نژاد با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم استان خاویار به عنوان سرمایه در کشور است، افزود: برای این موضوع مهم 50 میلیارد برای مزارع خاویاری در نظر گرفته شده که فعالین در عرصه بتوانند کارهای خود را ادامه داده که علاوه بر ایجاد اشتغال برای مردم بومی این استان، با صادرات خاویار ارز نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جهاد کشاورزی: اختصاص 50 میلیارد برای مزارع خاویاری گیلان

وزیر جهاد کشاورزی: اختصاص 50 میلیارد برای مزارع خاویاری گیلان