مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 20:072022-01-28اقتصادي

دولت مردمی برای بهره برداری از سایت نفتی سردار جنگل اقدام کند


استاندار گیلان سایت نفتی سردار جنگل را یک ظرفیت بالقوه در گیلان برشمرد و گفت: این سایت توان تولید و صادرات دو و نیم میلیون بشکه نفت را دارد لذا امیدوارم در دولت مردمی این پروژه عظیم به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی امشب در جلسه شورای اداری گیلان در سالن شهدای ناجا با بیان اینکه حضور رییس جمهور به گیلان باعث خیر و برکت در این استان می شود ، اظهار کرد: مردم گیلان این حضور را به دلیل علاقه مندی به رییس جمهور مردمی و به جهت رویکرد و اهتمام به توسعه عدالت و فساد ستیزی بسیار مقدم شمرده و به حل مشکلات گیلان امیدوار هستند.

وی با اشاره به وجود محرومیت در استان گیلان گفت: مردم گیلان امیدوار هستند تا بعد از سفر رییس جمهور به گیلان بخشی از غبار محرومیت از این استان برطرف بشود زیرا فقر در این استان زیر پوشش سبز آن مخفی شده است .

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره استفاده از جوانان انقلابی در پست های مدیریتی در گیلان افزود: در این استان و در پست های مدیریتی از جوانان پرشور و انقلابی و مؤمن برگزیده و در انتخاب خادمان ملت بسیار با دقت عمل کردیم.

عباسی با تأکید بر لزوم توجه به مدیریت وضعیت پسماند در گیلان بیان کرد: روزانه دوهزار تن زباله در گیلان تولید و در این راستا طرح جامع مدیریت پسماند تصویب شده است ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مردمی برای بهره برداری از سایت نفتی سردار جنگل اقدام کند

دولت مردمی برای بهره برداری از سایت نفتی سردار جنگل اقدام کند