مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 20:022022-01-28سياسي

گیلان نیازمند نگاه ویژه دولت برای حل انبوه مشکلات است


استاندار گیلان با تشریح مشکلات و معضلات این استان در بخش های مختلف خواستار نگاه ویژه دولت برای حل این معضلات شد.

- ، اسدالله عباسی شامگاه جمعه در جلسه شورای اداری استان گیلان با بیان اینکه مردم گیلان حضور رییس جمهور را به دو جهت به فال نیک می گیرند گفت: نخست علاقمندی به شخص رییس جمهور و دیگر به جهت رویکرد و اهتمامی که دولت برای توسعه عدالت و فساد ستیزی و محرومیت زدایی دارد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه استان از حیث برخورداری از شاخص ها محروم است و محرومیت پشت سرسبزی آن پنهان شده است، افزود: تلاش کردیم که انتصابات را از بین جوانان پرشور انقلابی که آماده دفاع از ارزش های انقلاب هستند برگزینیم که روحیه تعهد، تخصص و ولایتمداری عدالت خواهی، فساد ستیزی داشته باشند و جبران عقب ماندگی های دولت گذشته را انجام دهند.

عباسی با بیان اینکه صادق الوعد بودن را سرلوحه کار قرار داده ایم، بیان کرد: اولین جلسه استان مشکل پسماند است و روزانه دو هزار تن زباله تولید و در اراضی حاصلخیز و جنگل های هیرکانی دفن می شود و شیرابه های آن به تالاب انزلی و رودخانه گوهررود و زرجوب وارد می شود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه طرح جامع مدیریت پسماند تصویب شده و پروژه های مربوطه در حال اجرا است و نیاز به توجه ویژه دولت برای تسریع در انجام داریم، افزود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان نیازمند نگاه ویژه دولت برای حل انبوه مشکلات است

گیلان نیازمند نگاه ویژه دولت برای حل انبوه مشکلات است