مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 18:222022-01-28پزشكي

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در زنجان/هشداری برای آغاز پیک ششم


با توجه به پذیرش ویروس کرونا در بین مردم و عادی شدن این امر، گویا پروتکل های تدوین شده در این موضوع پاسخگوی شرایط نیست به همین دلیل باید تدابیر ویژه ای لحاظ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا، رنگ کرونایی شهر زنجان هم از آبی به زرد تغییر کرده است، از این رو دانشگاه علوم پزشکی و کارشناسان ضمن هشدار نسبت به رعایت درست پروتکل های بهداشتی، به شهروندان در مورد تزریق دز سوم واکسن هم تاکید مبرم دارند.

بر همین اساس در حال حاضر 9 پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شهر زنجان طبق برنامه زمانبندی فعال هستند که آخرین برنامه تزریق واکسن های کرونا در شهر زنجان بر اساس برنامه ریزی انجام شده، صورت می گیرد.

واکسن های سینوفارم، برکت، پاستوکووک و اسپایکوژن در همه پایگاه ها موجود است.

واکسن آسترازنکا در پایگاه های برق، پیام و امام علی (ع) موجود است که با اولویت نوبت دوم و نوبت سوم مسافرین خارج کشور، زائرین و عوامل حج تمتع سال آینده ( پایگاه امام علی) و افرادی که در نوبت های قبلی واکسن های اسپوتنیک و آسترازنکا دریافت کرده اند، تزریق می شود.

واکسن اسپوتنیک در پایگاه های پردیس، خودرویی، برق و پیام موجود است و واکسن پاستوکووک پلاس فعلا موجود نیست و به محض دریافت از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در زنجان/هشداری برای آغاز پیک ششم

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در زنجان/هشداری برای آغاز پیک ششم