مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 17:372022-01-28اجتماعي

تجربه شبی سرد و یخبندان در مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با اشاره به شب های سرد و یخبندان، گفت: فردا تا چهارشنبه پیش رو جوی نسبتا پایدار و آسمان استان صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد پیش بینی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از شهرستان ساری، احمد اسدی امروز در ارتباط با پیش بینی وضعیت جوی مازندران  اظهار کرد: همانطور که انتظار داشتیم از روز گذشته با نفوذ سامانه سرد و بارشی شاهد بارندگی، بارش برف، وزش باد و کاهش دمای هوا در استان باشیم که بیشترین بارش باران از دناعلیا چالوس 52، نوشهر 51، ایزدشهر 36،  داراب کلای ساری 29 و ارضت گلوگاه 24، بازیارخیل ساری 22 و گلوگاه و تمل رامسر 20 میلی متر گزارش شده است.

وی گفت: بیشترین برف از تمل رامسر 27، دناعلیا با 26، ارضت گلوگاه 20، آلاشت 14، بلده 12 و کیاسر 11 سانتی متر به ثبت رسیده است که البته ارتفاع برف در خارج از ایستگاه ها از مقدار بیشتری برخوردار بوده است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران  با بیان اینکه در حال حاضر شاهد بارش باران و بارش برف در ارتفاعات استان هستیم، اضافه کرد: انتظار داریم از بعدازظهر از سمت غرب استان از میزان ناپایداری آسمان مازندران کاسته و از اواخر روز از استان خارج شود.

اسدی تصریح کرد: امشب باتوجه به صاف شدن آسمان، شبی سردی خواهیم داشت که ارتفاعات یخبندان خواهد بود که لازم است مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه شبی سرد و یخبندان در مازندران

تجربه شبی سرد و یخبندان در مازندران